Xoves, 7 de xuño de 2007 

Xornada demostrativa de técnicas de escaparatismo organizada por ACIGU

    A Asociación de Empresarios de A Guarda (ACIGU CCA) a través da Federación Galega de Comercio e a Federación Provincial de Comercio de Pontevedra organiza unha xornada demostrativa de técnicas de escaparatismo que terá lugar o próximo martes 12 de xuño as 20.30 horas na sede de ACIGU sita na rúa Agustín Nandin Lomba, nº 4 .

    Será preciso a inscrición anticipada da xornada xa que existe un límite de prazas. Os asistentes recibiran un CD teórico practico de Técnicas de Escaparatismo.

    Para máis información os interesados deberán poñerse en contacto coa oficina de ACIGU ou  a través do telefono 986 61 17 43.

 

Venres, 1 de xuño de 2007 

ACIGU na gala de CEHOSGA

    A Asociación de Empresarios da Guarda, ACIGU, asistiu á gala 2007 da Confederación de Hosteleria de Galicia (CEHOSGA), na cal se premiou a traxectoria de catro hosteleiros de Galicia. Na mesma estaba presente o conselleiro de Innovación e Industria  Fernando X. Blanco Álvarez

 

Xoves, 24 de maio de 2007 

    A Asociación de Empresarios da Guarda ACIGU CCA mantivo unha reunión de traballo co candidato á Alcaldia polo BNG, Xan Lois Lomba, xunto con  Xosé Manuel Méndez candidato a concelleiro para tratar temas de interese comercial e empresarial.

 

Miércoles, 16 de mayo de 2007 

Reunión de trabajo ACIGU CCA y Alberto González Vicente candidato del Partido Popular a la Alcaldía de A Guarda

         El pasado día 14 de mayo la presidenta de ACIGU CCA,  Carmen Mª García Braga, y el candidato a la alcaldía de A Guarda y miembros de su candidatura mantuvieron una reunión de trabajo, en la cual Alberto González Vicente expuso los principales puntos del programa de Partido Popular. Entre esos putos destacó el turismo como fuente de riqueza, la participación en eventos con proyección nacional e internacional, el impulso y promoción de fiestas locales y gastronómicas y la colaboración continua con los sectores turísticos, comerciales e industriales.

La presidenta de ACIGU puntualizó la importancia de que existan canales de comunicación con el ayuntamiento para la potenciación del empresariado local.

  

Miércoles, 9 de mayo de 2007 

Xosé Manuel Domínguez Freita reuniuse coa presidenta de ACIGU e xunta directiva deste colectivo de empresarios

O pasado luns, 7 de maio, o candidato á Alcaldía da Guarda polo PSdeG – PSOE, José Manuel Domínguez Freitas, xunto con outros membros da candidatura socialista reuníronse na sede de ACIGU coa xunta directiva deste colectivo empresarial presidido por Carmen Mª García Braga.

 

Martes, 8 de mayo de 2007 

 Sorteo da Campaña do Día da Nai de ACIGU

           A Asociación de empresarios da Guarda, ACIGU, realizou, na tardiña de onte, luns, o sorteo dos agasallos entre os clientes dos establecimentos asociados, co gallo do Día da Nai.

Os números premiados foron os seguintes

 

Viaxe a Palma de Mallorca                  25.652

Estancia no Balneario "Isla la Toja"    26.195

Vaixela                                                    33.926

Vaixela                                                    32.731

TV 14"                                                     26.518

Robot de Cociña                                   47.025

Micro Cadea                                          31.411

Radio Cassette con CD                       01.902

 

A Viaxe a Palma de Mallorca foi entregado no establecimento "María Rosa"

 

Sábado, 28 de abril de 2007 

Co gallo do 25 de abril, ACIGU abriu a Oficina de Información Turística da Pasaxe

    A Asociación de Empresarios de A Guarda (ACIGU CCA) informa que o pasado 25 de Abril abriu a súa oficina de turismo situada no embarcadoiro da Pasaxe.

    Durante o tempo que permaneceron abertas as súas instalacións ofreceuse un servizo de información turística, entrega de dípticos de restaurantes e establecementos comerciais asociados.

    Con motivo da festividade portuguesa do 25 de abril o número de visitantes do país veciño foi importante, ademais de atender diferentes consultas de turistas nacionais que nos visitaban nestas datas.

 

Venres, 20 de abril de 2007 

Carmen García planteó a la delegada provincial de la Consellería de Innovación e Industria cuestiones como el incumplimiento de la ley de horarios comerciales

La presidenta de la Asociación de Empresarios de a Guarda (ACIGU CCA), Carmen Mªª García Graga asistió ayer, jueves, a las 12.30 horas, a la convocatoria de la delegada provincial de la Consellería de Innovación e Industria, Montserrat Prado        Cores, que presentó las diversas líneas de ayuda que estableció la Conselleria de Innovación e Industria.

Prado Cores abrió un turno de intervenciones que aprovechó la presidenta de ACIGU para solicitar información sobre los expedientes sancionadores motivados por el incumplimiento de la ley de horarios comerciales, con respecto a las denuncias presentadas por este colectivo empresarial en el ayuntamiento de A Guarda. La delegada contestó que es competencia de la Consellería la apertura del expediente sancionador.

Carmen García solicitó una mayor agilización de la nueva ley de comercio para prevenir la implantación de grandes áreas comerciales. Aprovechando la reunión, la presidenta de ACIGU transmitió la preocupación por la instalación de nuevos mercadillos cooperativistas en diversos ayuntmaientos de la provincia, respondiendo la delegada provincial que es  competencias de los ayuntamientos su implantación.

 

Xoves, 5 de abril de 2007

Hoxe abre na Pasaxe, e por segundo ano consecutivo, a Oficina de Información Turística e Comercial de ACIGU

A Asociación de Empresarios da Guarda (ACIGU CCA) informa que desde hoxe estará aberta a Oficina de Turismo da Pasaxe.

            Esta oficina, que comezou a súa actividade no verán de 2006, ocupa a antiga billeteira do Ferry que, logo de quedar sen uso, foi solicitada por ACIGU para instalar un servizo de información nun punto clave de entrada á Guarda desde Portugal, obtendo o visto bo do ente Portos de Galicia alá polo mes de marzo do pasado ano, iniciando a súa actividade en abril, con motivo da Semana Santa’2006.

            Na xornada inaugural a presidenta da Asociación de Empresarios da Guarda, Carmen García, destacaba que con esta iniciativa ACIGU quería dar “un servizo que poida aproveitar toda a hostelaría local e todo o comercio local ademais de dar un bo servizo a todos os turistas que nos visitan”.

Na Semana Santa do ano pasado procuraron información na Oficina de Información Turística e Comercial de ACIGU 415 persoas entre  o Xoves Santo e o Domingo de Resurrección, o que revela a situación estratécica deste servizo.

 

 

Sábado, 31 de marzo de 2007

Ayer abrió sus puertas el Centro de Oportunidades ACIGU CCA, un servicio que presta la Asociación de Empresarios de A Guarda a sus asociados y clientes en general

Ayer, a las seis de la tarde, Carmen Mª García Braga, presidenta de Acigu, inauguró el nuevo Centro de Oportunidades de Acigu CCA, situado en la Rúa Inguieiros número 2, de A Guarda.

Dicho centro cuenta con artículos de ropa y calzado aportados por los asociados y los distintos sectores comerciales se irán alternando según la temporada que se trate.

El horario de apertura del Centro de Oportunidades ACIGU-CCA será de lunes a sábado, de 10:30 a 13:30 horas, por la mañana, y de 17:00 a 20:30 horas, por las tardes.

            Durante Semana Santa abrirá también el Jueves y Viernes santos en el horario anteriormente citado. También, durante el verano el Centro de Oportunidades de Acigu CCA, abrirá sus puertas los domingos.

            El primer día de apertura fueron ya muchos los guardeses que se acercaron al Centro de Oprotunidades ACIGU-CCA tanto para conocer estas instalaciones como para realizar sus compras, dado lo asequible de los precios que oscilan entre los 5 y los 30 euros.

            Hoy, sábado, recordamos que este servicio estará abierto tanto por la mañana como por la tarde.

(Reportaje fotográfico)

 

Martes, 20 de marzo de 2007

Sorteo del Viaje a Canarias

            La Asociación de empresarios de a Guarda, ACIGU, realizó el sorteo del Viaje a Canarias que con motivo del Día del Padre organizó este colectivo empresarial.

            El boleto agraciado fue entregado por el Restaurante Trasmallo, siendo el número premiado el 13.187

 

Sábado, 17 de marzo de 2007

El próximo 29 de marzo de inaugurará el Centro de Oportunidades ACIGU con interesantes ofertas para los clientes

            La presidenta de la Asociación de Empresarios de A Guarda, Carmen García, presentó ayer el nuevo servicio que este colectivo de empresarios comenzará a prestar a partir del próximo 29 de marzo: se trata del Centro de Oportunidades ACIGU que supone la creación de una tienda en la que se ofrecerán artículos de calidad procedentes de los establecimientos asociados a ACIGU.

            Esta experiencia, que se inaugurará con artículos de textil, calzado y deporte, para mujer, hombre y niños, y que tendrá precios en general que oscilarán entre los 5 y los 30 euros, cuenta con el visto bueno de los asociados que destacaron esta iniciativa pionera en Galicia.

            Carmen García explicó que el fin y objetivo del Centro de Oportunidades, que estará ubicado en la calle Inguieiros, nº 1, que cumple con la Ley del Comercio vigente y que se adaptará a la próxima Ley de Comercio de la Comunidad Autónoma de Galicia, es ofrecer a los distintos sectores un centro al que derivar todos sus stoks y demás mercancías tras el fin de la temporada de rebajas, donde puedan liquidarlas, liberándose así de una mercancía que les ocupa un espacio, que ya no se expone a los clientes, y, al mismo tiempo, recurperar una inversión hecha, cumpliendo siempre la Ley de Comercio.

            En la primera etapa del Centro de Oportunidades ACIGU, se ofrecerán confección, calzado y deportes por un periodo de dos o tres meses. A continuación, se sustituirán esas ofertas por otro sector, como puede ser el de regalo y decoración, también por un periodo establecido, y, posteriomente se irán alternando los demás sectores, dándole posibilidad a todos los asociados de ofertar sus productos que serán gestionados por la Asociación de Empresarios de A Guarda, que correrá con los gastos del local, mantenimiento y personal, a cambio de una pequeña compensación económica para contribuir con los gastos que genere esta actividad.

            Quiso destacar la presidenta de ACIGU que en el Centro de Oportunidades se encontrarán artículos de primeras marcas, que estuvieron a la venta durante más de seis meses en las tiendas de los asociados, y también quiso dejar muy claro Carmen García que ni son artículos para saldar ni para liquidar, insistiendo que proceden de los stoks de los comercios asociados.

            ACIGU recogerá los artículos en los establecimientos, los preparará para su venta, etiquetará y gestionará.

            El Centro de Oportunidades ACIGU contará con un soporte publicitario que contará con una valla, folleto de ofertas y presencia de campañas puntuales con la apertura y cierre de los distintos sectores que se promocionarán en dicho Centro.

            En la reunión sectorial que ACIGU mantuvo con los asociados, esta iniciativa recibió los parabienes unánimes de los comerciantes, que auguran un éxito al Centro de Oportunidades que estará abierto durante toda la semana, incluido el domingo por la mañana.

 

Mércores, 14 de marzo de 2007

ACIGU esixe o cumprimento dos horarios comerciais segundo establece a lexislación

A presidenta da Asociación de Empresarios da Guarda (ACIGU CCA), Carmen Mª García Braga,  dirixiuse por escrito á Alcaldía solicitando que o concello faga cumprir a lexislación vixente en materia de horarios comerciais con respecto a apertura dominical de establecementos que superan os 150 m2

            Recorda a presidenta da mencionada asociación que a lexislación de horarios comerciais establece no artigo 18, que se ocupa da Inspección, procedementos e órganos sancionadores, que coa fin de velar polo cumprimento da presente lei, as funcións inspectoras serán compartidas por la Consellería competente en materia de comercio conxuntamente cos concellos.

 

Venres, 24 de febreiro de 2007

O ferry interrumpe o servizo do 28 de febreiro ao 16 de marzo segundo informa ACIGU

Segundo informa a Asociación de Empresarios da Guarda, ACIGU, por notificación que recibiu da Cámara Municipal de Caminha, o ferry “Santa Rita de Cassia”, interrumpirá o servizo desde as 13.30h do día 28 de febreiro ao 16 de marzo, para cumprir coa lexislación e renovar o certificado de navegalidade, polo que permanecerá varado no asteleiro Joaquin Castro da Pasaxe.

O servizo reanudarase o 17 de marzo as 08.00 horas.

 

Xoves, 22 de febreiro de 2007

Curso de Escaparatismo impartido por ACIGU

            A Asociación de empresarios da Guarda, ACIGU, organiza un curso de escaparatismo que se impartirá na sede deste organismo, e que vai destinado a todos aqueles interesados en formarse nesta actividade.

            O prazo para inscribirse remata mañá, venres, día 23 de febreiro.

Pódese ampliar esta información na rúa Agustín Nandín Lomba, nº,4 da Guarda, ou chamando por teléfono ao número 986 61 17 43.

  

Martes, 6 de febreiro de 2007

ACIGU procura información sobre a interrupción do servizo do ferry

A Asociación de Empresarios de A Guarda – ACIGU CCA sita na rúa Agustín Nandín Lomba, 4 (A Guarda), presidida por Carmen María García Braga, diríxiuse a Cámara Municipal de Camiña solicitando que lle informe cales son os motivos polos cales o servicio do ferry  que une as poboacións de A Pasaxe (A Guarda) – Camiña leva unha semana sen funcionar e cando dito servicio voltará a estar en funcionamento.

 

Lunes, 5 de febrero de 2007

La presidenta de FEBAM y ACIGU, Carmen García, mantuvo contactos en FITUR con distintos organismos para promocionar el Baixo Miño

La Federación de Empresarios do Baixo Miño acudió, el pasado viernes 2 de febrero, a la recepción oficial de FITUR, con motivo de la participación de Galicia en este evento que supone un escaparate para el turismo mundial. En representación de FEBAM y ACIGU, estuvo Carmen Mª García Braga, presidenta de ambos colectivos empresariales,  invitados por el presidente de la Xunta, Emilio Pérez Touriño, y el conselleiro de Innovación e Industria, Fernando Xavier Blanco Álvarez.

La García Braga aprovechó su presencia en GITUR, par mantener conversaciones con distintas personalidades y autoridades, como el presidente de la Xunta de Galicia Emilio Perez Touriño; la ministra Agricultura Pesca y Alimentación, Elena Espinosa Mangana; el conselleiro de Innovación e Industria, Fernando Xavier Blanco Álvarez; el director general de Turismo, Rubén Lois González, y la presidenta del Parlamento Galego, Dolores Vilariño Santiago, entre otros.

La Federación de Empresarios do Baixo Miño asistió al acto del Patronato de Turismo Rías Baixas, en el cual estaban presentes el presidente de la Diputación de Pontevedra, Rafael Louzan Abal, el presidente del Partido Popular de Galicia,  Alberto Núñez Feijoo, y alcaldes de algunos municipios de la provincia de Pontevedra.

Coincidiendo con el acto en Fitur, la presidenta de ACIGU y FEBAM, Carmen Mª García Braga mantuvo reuniones de trabajo, de carácter empresarial, con distintos organismos señalando Carmen García lo positivo de sus gestiones para el patrocinio de la comarca del Baixo Miño.

Asimismo la delegación de FEBAM  y ACIGUpudieron comprobar que la información enviada por los asociados de estas organizaciones estaba siendo distribuída con fluidez.

(Ver REPORTAJE FOTOGRÁFICO)

 

Luns, 22 de enero de 2007

Entrega del diploma de “Establecimiento Recomendado” por la Fundación Luso – Galaica a restaurantes guardeses

    Hoy, lunes, 22 de enero, a las ocho de la tarde el presidente de la Fundación Luso – Galaica, Antonio Reguera Repiso, hará entrega a establecimientos hoteleros y restaurantes guardeses de un diploma de “Establecimiento Recomendado” por la Fundación Luso – Galaica.

    La entrega de los diplomas tendrá lugar en las instalaciones de ACIGU CCA situada en la calle Agustín Nandín Lomba nº 4.

 

Mércores, 10 de xaneiro de 2007

ACIGU sortea hoxe 113 regalos, entre eles o Vale-compra por importe de 5.000 euros (máis de 800.000 das antigas pesetas)

            Hoxe, ás nove da noite, terá lugar na sé de ACIGU (rúa Agustín Nandín), o sorteo da campaña “O Nadal de ACIGU” no que os posuidores de boletos numerados, entregados gratuitamente polos establecementos asociados, terán a oportunidade de conseguir algún dos 112 regalos que se sortean, entre eles un Vale-compra por importe de 5.000 euros que o agraciado poderá gastar nos establecimentos da Asociación de Empresarios da Guarda.

            Ademais dese Premio Estrela, hai outros regalos interesantes: viaxes a Canarias e a Palma de Mallorca; estancia no Balneario Illa da Toxa, videocámara e cámara dixital, cheques compra por diversa contía e outros moitos premios ata completar o número 113.

            O sorteo celebrarase, como é habitual desde que se instituíu, ante notario e os números xa se poderán coñecera o día seguinte de extraerse.

Mércores, 3 de xaneiro de 2007

ACIGU esixe o cumprimento da Lei de Horarios Comerciais

            A presidenta de ACIGU, Carmen Mª García Braga, dirixiuse ao concello da Guarda, por escrito, acompañando coa instancia que presentou por Rexistro, unha copia do texto da Lei de Horarios Comerciais, esixindo aos representantes municipais que a fagan cumprir, tal e como ordena a lexislación vixente.