portada

instalaciones

situación

servicios

C. Oportunidades Entrevista

hemeroteca 2004-08

Reportajes

Noticias-2008

(Ir a noticias anteriores )   

  

Hoy ACIGU entrega el primer lote de la Campaña Solidaria a San Vicente de Paul

A Guarda, 24/12/2008. La Asociación de Empresarios de A Guarda-ACIGU CCA- informa que hoy, miércoles, 24 de diciembre tendrá lugar en la sede de la Calle Agustín Nandín Lomba, 4 la primera entrega de la Campaña ACIGU SOLIDARIO 2008.

Esta entrega será llevada a cabo por ACIGU y el párroco de Santa María de A Guarda, Jesús García Villadóniga, a la Comunidad San Vicente de Paúl, encargada de labores de caridad en la localidad..

ACIGU CCA vuelve a apostar por la solidaridad con los más necesitados de la localidad de la misma forma que quiere que los niños y niñas de A Guarda, y en general, todos sus habitantes,  se diviertan y disfruten de unas Navidades mágicas.

Por este motivo, por cada 5 tickets recibidos por los asistentes a todas las actividades que realizó y que aún  tiene programadas ACIGU en estas fiestas de Navidad, se incrementará el lote de productos navideños en dos kilos.

Estos tickets están a disposición de los clientes de nuestros establecimientos asociados de forma gratuita.

Recordamos que esta campaña sigue abierta y que se realizará una segunda entrega de alimentos navideños una vez concluidas todas las actividades programadas por ACIGU CCA.

 

Campaña solidaria de ACIGU con San Vicente de Paul

A Guarda, 19/12/2008. La Asociación de Empresarios de A Guarda-ACIGU CCA- informa que hoy Jueves día 18 de Diciembre tuvo lugar la presentación de la continuación de la  campaña de Navidad 2008, “ACIGU SOLIDARIO” que consistirá en la donación de dos grandes lotes de productos navideños a la Iglesia Parroquial de A Guarda .

Esta entrega será llevada a cabo por ACIGU y el cura párroco, Jesús García Villadóniga, que harán efectiva la entrega de los lotes a la Comunidad San Vicente de Paúl, encargada de labores de caridad en la localidad.

Serán los días 23 de diciembre de 2008 y el 4 de enero del año próximo cuando se realice el acto conmemorativo.

ACIGU CCA vuelve a apostar por la solidaridad con los más necesitados de la localidad de la misma forma que quiere que los niños y niñas de A Guarda, y en general, todos sus habitantes,  se diviertan y disfruten de unas Navidades mágicas.

Por este motivo, por cada 5 tickets recibidos por los asistentes a todas las actividades que tiene programadas ACIGU en estas fiestas de Navidad, se incrementará el lote de productos navideños en dos kilos.

Estos tickets están a disposición de los clientes de nuestros establecimientos asociados de forma gratuita.

 

Floristería Los Arcos da la suerte a un cliente en la Campaña “VII Gran Quincena do Comercio Galego 2008”

A Guarda, 19/12/2008. La Asociación de Empresarios de A Guarda –ACIGU CCA- informa que en la Campaña “VII Gran Quincena do Comercio Galego 2008”, llevada a cabo por la Federación Gallega de Comercio entre los días 7 y 22 de Noviembre de 2008, fue agraciado un cliente de un establecimiento asociado a ACIGU CCA

El establecimiento que vendió el artículo con el ticket de compra premiado fue La Floristería Los Arcos, en la Plaza de San Benito de A Guarda.

En la foto podemos ver al cliente agraciado recibiendo el cheque por valor de 200€ de manos del presidente de la Federación Gallega de Comercio, Don José María Seijas López, en presencia también del presidente de la Federación Provincial de Comercio de Pontevedra, Don Antonio Reguera Repiso.

 

 

  

Amplo programa de actividades de Nadal organizado por ACIGU

Carmen García, presidenta de ACIGU, durante o acto de presentación das Actividades de Nadal

  

A Guarda, 18/12/2008. A Asociación de Empresarios de A Guarda informa que onte, 17 de decembro, Carmen Mª García Braga, en calidade de presidenta de ACIGU CCA, presentou o “Programa de Festas de Nadal 2008”.

A partir do día 22 de decembro e durante todo o período de Nadal, a Asociación de Empresarios da Guarda, programou unha serie de actividades adicadas a xente de tódalas idades.

Coma de costume Papa Noel fará as delicias dos máis pequenos os días 22 e 23 de decembro de 11.00 a 13.00 horas na sede de Nadal de ACIGU da rúa Julián López, detrás da Praza de Abastos. Ademais nestas mesmas datas e á mesma hora, terá lugar unha festa infantil, na Praza de San Bieito con tódolos ingredientes dun perfecto día de Nadal: poderán disfrutar dos nosos inchables, taller de globloflexia e maquillaxe, entre outras alternativas.

Por outra banda ACIGU celebrará os días 29 de decembro e 2 de xaneiro unha típica Chocolatada, que terá lugar nunha carpa na Alameda da Guarda disposta para a ocasión.

Para rematar estas festas de Nadal, os días 3 e 4 de xaneiro, de 16.30 a 18.30 horas, os Reis Magos chegarán á Asociación de Empresarios da Guarda. Os tronos reais estarán na sé de Nadal de ACIGU, da rúa Joaquín López, para que tódolos nenos da vila poidan facerlles chegar as súas cartas.

Así mesmo, na Praza de San Benito terá lugar unha nova festa infantil con inchables, nas mesmas datas e á mesma hora que a vista dos Reis.

Queremos  recordar dende ACIGU que todos aqueles nenos que depositen as súas cartas a Papá Noel e ós Reis Magos no noso buzón real dispoñible na sede da Asociación, participarán no sorteo de importantes agasallos.

É tradición por estas datas que ACIGU presente un novo concurso de postais de Nadal, no que compiten 7 categorías segundo a idade. Haberá importantes premios para os gañadores.

Por outra banda ACIGU CCA, participa na edición deste ano da Cabalgata de Reis, que terá lugar o día 5 de xaneiro de 2009 en colaboración co concello da Guarda

Recordamos que as invitacións para todas as actividades estarán a disposición de todos aqueles interesados nos establecementos asociados.

Por último ACIGU informa que o cambio de recinto para a realización das festas infantís (nestes últimos anos facíanse no patio do Colexio dos P.P Somascos) debeuse a que ACIGU decidiu solidarizarse co deporte local.

 

Folleto de Ofertas de ACIGU

A Guarda, 17/12/2008. Como tódolos meses, a Asociación de Empresarios de A Guarda – ACIGU CCA, volve a promocionar aos seus establecementos asociados mediante a elaboración do novo Folleto de Ofertas, correspondente ao mes de Decembro que se distribúe polos establecementos comerciais da zona.

Este folleto, do que se fai unha tirada de 5.000 exemplares e que  ten carácter mensual, estando vixente a partir da segunda quincena de cada mes, vai dedicado, nesta ocasión, ao Nadal e ás actividades que ACIGU ten programadas  para estas festas.

Este folleto é un servizo totalmente gratuíto para os nosos asociados e nel aparecen tódalas ofertas que os asociados queren promocionar.

 

ACIGU presenta una queja porque establecimientos asociados no pudieron facilitar el partido Barça-Madrid retransmitido por la Sexta

A Guarda, 16/12/2008. La Asociación de Empresario de A Guarda-ACIGU CCA, presentó un escrito de queja en el Registro municipal, firmado por la presidenta de este colectivo, Carmen Mª García Braga, por la falta de señal de TDT, que afecta especialmente al sector hostelero

En dicho escrito, se dice que al carecer de señal de Televisión Digital Terrestre, necesaria para poder acceder a los canales de televisión exclusivamente digitales, como “la Sexta”, se ha causado un perjuicio a los establecimientos hosteleros que no pudieron poner al servicio de sus clientes la retransmisión del partido entre los equipos FC. Barcelona y Real Madrid C.F, siendo este evento de interés general.

Este impedimento ha causado en la hostelería pérdidas importantes tanto monetarias como de clientes ya que muchas cenas de empresa fueron canceladas por tal motivo.

Ante esta situación desde ACIGU solicitan a las autoridades que tomen las medidas oportunas para impedir que situaciones como esta se vuelvan a repetir.

  

ACIGU informa do calendario laboral do ano 2009

A Asociación de Empresarios de A Guarda -ACIGU CCA- pon a disposición dos seus asociados o calendario dos días festivos do vindeiro ano 2009, así como os cambios máis salientables. Así mesmo se informa sobre tódolos festivos laborais que teñen lugar en tódolos concellos da nosa provincia.

Tal e como se recolle no Estatuto dos Traballadores, a Consellería de Traballo lembra que as empresas deberán ter exposto o calendario laboral nun lugar visible de cada centro de traballo, para o coñecemento e consulta dos empregados.

O Consello da Xunta de Galicia, o pasado mes de agosto, aprobou o decreto polo que se establece o calendario laboral para o ano 2009 na Comunidade Autónoma.

Por decreto, o número máximo de festas laborais de carácter retribuído e non recuperable non pode exceder de catorce ao ano, é dicir, doce festividades entre autonómicas e estatais, e dúas locais.

As Comunidades Autónomas poden substituír as festas que por coincidir en domingo se trasladan ao seguinte luns, por datas que por tradición lle sexan propias. Así pois, para 2009, ao coincidir en domingo dúas das festas de carácter estatal, o 1 de novembro, Día de Todos os Santos, e o 6 de Decembro, Día da Constitución, e facendo uso da posibilidade contemplada no Real decreto 2001/1983, optouse pola súa substitución polos días anteriormente mencionados: o 17 de maio e o 19 de marzo.

Non obstante, o vindeiro ano, dáse a circunstancia de que o 17 de maio, Día das Letras Galegas, coincide tamén en domingo, polo que se debe asignar outro día como festivo para a Comunidade galega. Así, seguindo o criterio do Estado de Trasladar ao luns inmediatamente seguinte aquelas festas estatais que coincidan en domingo, e aproveitando que o 8 de decembro tamén é festivo, decidiuse trasladar o 6 de decembro, Día da Constitución, ao luns 7 de decembro.

As festas laborais de Galicia para o ano 2009 serán as seguintes:

1 de xaneiro Aninovo
6 de xaneiro Día de Reis
19 de marzo San Xosé
9 de abril Xoves Santo
10 de abril Venres Santo
1 de maio Festa do Traballo
25 de xullo Santiago Apóstolo. Día Nacional de Galicia
15 de agosto Asunción da Virxe
12 de outubro Festa da Hispanidade
1 de novembro Tódolos Santos
7 de decembro Día da Constitución Española
8 de decembro Inmaculada Concepción
25 de decembro Nadal

O calendario laboral para o 2009 entrará en vigor a partir do 1 de xaneiro do próximo ano.

As festividades locais por provincias son as seguintes (os concellos están ordenados alfabeticamente):

Provincia da Pntevedra:

1. Agolada: 29 e 30 de xuño, San Pedro e San Paulo.
2. Arbo: 3 de febreiro, San Brais; 29 de xuño, San Pedro.
3. Baiona: 20 de xullo, Santa Liberata; 3 de agosto, Luns da Anunciada.
4. Barro: 19 de xuño, Festa do Viño; 2 de outubro, Romaría de San Breixo.
5. Bueu: 16 de xullo, Festividade do Carme; 11 de novembro, San Martiño.
6. Caldas de Reis: 24 de xuño, San Xoán; 25 de febreiro, Mércores de Cinza.
7. Cambados: 13 de abril, Luns de Pascua; 10 de xullo, San Cristovo (patrono dos automobilistas).
8. Campo Lameiro: 28 de setembro, Santo Adolfo; 29 de setembro, San Miguel.
9. Cangas: 3 de abril, Venres das Dores; 31 de agosto, Luns do Cristo.
10. Cañiza, A: 1 de xuño, Festa das Pascuillas; 15 de outubro, Santa Tareixa.
11. Catoira: 13 de xullo, Santo Antonio de Padua, da parroquia de Catoira; 7 de agosto, San Mamede, da parroquia de Abalo.
12. Cerdedo: 24 de xuño, San Xoán; 27 de xullo, Luns do Ecce-Homo.
13. Cotobade: 25 de febreiro, Mércores de Cinza; 24 de agosto, San Roque.
14. Covelo: 1 de xuño, Festa das Pascuillas; 24 de xullo.
15. Crecente: 13 de maio, Virxe de Fátima; 29 de xuño, San Pedro.
16. Cuntis: 25 de febreiro, Mércores de Cinza; 18 de agosto, Santo Antón.
17. Dozón: 6 de agosto, San Salvador; 7 de setembro, Virxe da Pena de Francia.
18. Estrada, A: 25 de xuño; 26 de xuño.
19. Forcarei: 31 de agosto, Luns das Dores; 11 de novembro, San Martiño.
20. Fornelos de Montes: 24 de marzo, Luns de Pascua; 12 de agosto, San Lourenzo.
21. Gondomar: 13 de abril, Luns de Pascua; 17 de agosto, San Roque.
22. Grove, O: 16 de xullo, Nosa Señora do Carme; 11 de novembro, San Martiño do Grove.
23. Guarda, A: 16 de xullo, Virxe do Carme; 23 de setembro, Santa Tegra.
24. Illa de Arousa, A: 7 de xaneiro, San Xulián; 24 de febreiro, Martes de Entroido.
25. Lalín: 21 e 22 de setembro, festas patronais.
26. Lama, A: 27 de xullo, San Xoaquín e Santa Ana; 5 de agosto, Nosa Señora das Ermidas.
27. Marín: 16 de xullo, Virxe do Carme; 8 de setembro, Nosa Señora do Porto.
28. Meaño: 13 de abril, Luns de Pascua; 3 de febreiro, San Brais.
29. Meis: 25 de febreiro, Mércores de Cinza; 13 de abril, Luns de Pascua (Nosa Señora das Cabezas).
30. Moaña: 16 de xullo, Nosa Señora do Carme; 11 de novembro, San Martiño.
31. Mondariz: 1 de xuño, Virxe da Franqueira; 10 de decembro, Santa Eulalia.
32. Mondariz-Balneario: 11 de febreiro, Nosa Señora de Lurdes; 1 de xuño, Peregrinación ao Santuario da Franqueira.
33. Moraña: 24 de febreiro, Martes de Entroido; 6 de agosto, San Salvador de Saiáns.
34. Mos: 24 de febreiro, Martes de Entroido; 7 de agosto, San Mamede.35. Neves, As: 29 de xullo, Santa Marta; 5 de agosto, Nosa Señora das Neves.
36. Nigrán: 24 de xuño, San Xoán; 29 de xuño, San Pedro.
37. Oia: 1 de xuño, Virxe do Mar; 7 de agosto, San Mamede.
38. Pazos de Borbén: 15 de xaneiro, San Amaro; 13 de abril, Luns de Pascua.
39. Poio: 24 de xuño; 24 de setembro.
40. Ponteareas: 15 de xuño, luns seguinte á festa de Corpus Cristi; 29 de setembro, San Miguel Arcanxo.
41. Ponte Caldelas: 25 de febreiro, Mércores de Cinza; 2 de setembro, Mércores da Festa das Dores.
42. Pontecesures: 7 de xaneiro, San Xulián; 6 de xullo, Festa do Carme.
43. Pontevedra: 25 de febreiro, Mércores de Cinza; 11 de xullo, San Bieito de Lérez.
44. Porriño, O: 13 de xullo, San Bieito; 28 de setembro, Santísimo Cristo da Agonía.
45. Portas: 7 de xaneiro, San Xiao; 20 de abril, Luns de Pascua.
46. Redondela: 20 de abril, Luns do Cristo; 11 de xuño, Xoves da Coca.
47. Ribadumia: 13 de abril, Luns de Pascua; 10 de decembro, Santa Eulalia.
48. Rodeiro: 24 de febreiro, Martes de Entroido; 8 de setembro, Nosa Señora do Faro.
49. Rosal, O: 24 de febreiro, Martes de Entroido; 15 de maio, Santo Isidro.
50. Salceda de Caselas: 24 de febreiro, Martes de Entroido; 20 de xullo, Luns do Cristo.
51. Salvaterra de Miño: 8 de xuño, Santísimo Cristo da Vitoria; 10 de agosto, San Lourenzo.
52. Sanxenxo: 13 de abril, Luns de Pascua; 4 de setembro, Santa Rosalía.
53. Silleda: 13 de xullo, Festa de Silleda, 24 de agosto, Festa da Empanada.
54. Soutomaior: 13 de abril, Luns de Pascua; 6 de agosto, San Salvador.
55. Tomiño: 24 de febreiro, Martes de Entroido; 14 de setembro, O Alivio.
56. Tui: 24 de febreiro, Martes de Entroido; 20 de abril, Luns de San Telmo.
57. Valga: 3 de febreiro, San Brais; 28 de agosto, Virxe dos Milagres.
58. Vigo: 28 de marzo, Reconquista da Cidade; 17 de agosto, San Roque.
59. Vilaboa: 24 de febreiro, Martes de Entroido; 11 de novembro, San Martiño.
60. Vila de Cruces: 10 de agosto; 11 de agosto, festas patronais da Nosa Señora da Piedade.
61. Vilagarcía de Arousa: 22 de maio, Santa Rita; 17 de agosto, San Roque.
62. Vilanova de Arousa: 15 de xaneiro, Santo Amaro; 16 de setembro, San Cibrán.

Dende ACIGU tamén informamos de que temos a disposición dos nosos asociados o calendario de festivos laborais completo con tódolos municipios de Galicia. Para máis información contacta con nós no teléfono 986 611743 ou na nosa sede da Rúa Agustín Nandín Lomba, 4 de A Guarda.

   

ACIGU organizó un Seminario sobre Prevención de Riesgos Laborales en la rama de la Construcción

A Guarda, 12/12/2008. La Asociación de Empresarios de A Guarda -ACIGU CCA- informa que el pasado día 10 de diciembre, a las 20.00 horas, tuvo lugar en la sede de la calle Agustín Nandín Lomba, 4 de A Guarda un seminario sobre Prevención de Riesgos Laborales en la rama de la Construcción.

Esta jornada informativa fue programada en colaboración con La Confederación de Empresarios de Pontevedra, y tuvo como objetivo la orientación en prevención de riesgos laborales para el sector de la construcción del municipio de A Guarda y alrededores.

Desde ACIGU se apuesta por la información de los trabajadores en todos los sectores empresariales, haciendo hincapié en un tema tan importante como es la prevención de riesgos laborales. Es importante para el sector de la construcción ya que es el sector que representa el mayor índice de accidentes.

Este seminario tuvo una duración de 3 horas y en él se abordaron los temas más importantes en materia de riesgos laborales, como legislación vigente o las condiciones necesarias para dicha prevención. Al mismo tiempo al finalizar la ponencia tuvo lugar un debate con los asistentes en el que intercambiaron opiniones y experiencias.

   

Jornada informativa sobre prevención de riesgos laborales en la construcción

A Guarda, 10/12/2008. Hoy, a las 20.00 horas, tendrá lugar en la sede de ACIGU, una Jornada informativa sobre prevención de riesgos laborales en la construcción

Muchas veces han surgido dudas en las PYMES que se rigen por el Convenio de la Construcción relativas a:

-Responsabilidades y obligaciones en materia de prevención ( sanciones derivadas del incumplimiento)

- Ley de subcontratación en el sector de la construcción.

-R.E.A

-Cambios en el Convenio de la Construcción

 

Co slogan “Premio de 5.000 € e moitos mais” ACIGU inicia a súa fase da Campaña de Nadal

A Guarda, 10/12/2008. Na Asociación de Empresarios de A Guarda (ACIGU CCA) presentouse onte, 9 de decembro, a segunda parte dun total de catro nas que se subdivide a Campaña de Nadal 2008/2009 desta asociación.  

A primeira, consistiu nunha campaña novedosa “MUDA O TEU SCAPARATE” que consistiu en concienciar aos establecementos comerciais da importancia de mudar o escaparate, cunha importante acollida entre os establecementos asociados.

Esta segunda parte da campaña de Nadal e a referente aos sorteos que realiza ACIGU CCA de forma tradicional. E que se presenta co slogan “Premio de 5.000 € e moitos mais”.

Os premios a sortear son os que se detallan a continuación:

VALE COMPRA 5000 €

VIAXE AS ILLAS CANARIAS

VALES COMPRA 100 €

VALES COMPRA 50 €

VALES COMPRA 20 €

VALES COMPRA 10 €

PLANCHAS

BATIDORAS

SANDWICHERAS

TOSTADORAS

 O sorteo celebrarase ante notario o 14 de xaneiro de 2009

            Esta asociación opta por dar prioridade aos Vales Compraxa que este sistema de premios repercute directamente no comerciante, a través da fidelización da súa clientela.

A terceira e cuarta parte da campaña  presentarase na Sede de ACIGU CCA na rúa Agustín Nandín Lomba – 4, nos próximos días.

As catro partes en que se subdivide esta campaña de Nadal da Asociación de Empresarios de A Guarda ACIGU CCA, conta cun orzamento superior aos 30.000 €.

   

ACIGU y Atlético Guardés firman un convenio de colaboración

A Guarda, 6/12/2008. La Asociación de Empresarios de A Guarda (ACIGU CCA) y el Club Balonmano Atlético Guardés firman un convenio de colaboración bilateral, este acuerdo, será beneficioso para ambas partes, entendiendo siempre que en la categoría de participación deportiva de este equipo, concurren diferentes poblaciones insulares y peninsulares, que repercutirán a través de sus visitas durante la competición, en claro beneficio para la hostelería y el comercio guardés.

Desde ACIGU se pide el apoyo para este equipo, que lleva el nombre de A Guarda por todos aquellos lugares donde compiten a tan alto nivel.

En breve la junta directiva del Club Balonmano Atlético Guardés y ACIGU CCA, se pondrá en contacto con los establecimientos comerciales e industriales a los que se les ofrecerá el nuevo carné de socio colaborador del citado Club.

Todos los socios colaboradores del club balonmano guardes, entran en el sorteo de un viaje a las Islas Canarias.

ACIGU CCA, quiere reafirmarse una vez más como entidad implicada en la dinamización de nuestra localidad y que con estas iniciativas apostamos por el deporte guardés.

   

Foi presentado en Vigo o proxecto de comercio electrónico “Comerciogalego.eu”

A Asociación de Empresarios de A Guarda- ACIGU CCA- informa que o pasado xoves, día 4 de decembro, tivo lugar no NH Palacio de Vigo unha xornada de presentación do proxecto de comercio electrónico “Comerciogalego.eu”

Este novo proxecto da Dirección Xeral de Comercio, dependente da Consellería de Innovación e Industria, consiste na posta en marcha dunha plataforma de venda online a través da que promocionar e vender os productos dos comercios galegos.

Este acto foi presentado pola delegada provincial de comercio, Montserrat  Prado Cores, quen describiu os detalles do novo proxecto.

A presidenta da Asociación de Empresarios de A Guarda e da Federación de Empresarios do Baixo Miño, Carmen María García Braga, asistiu a estas xornadas  xa que son de gran interese para o noso comercio co fin  de obter toda a información posible para os nosos asociados.

 

 

  

Caixanova se compromete con el comercio y las empresas de A Guarda

A Guarda, 5/12/2008. La presidenta de la Asociación de Empresarios de A Guarda (Acigu), Carmen María García Braga, y el Jefe de Zona Baixo Miño, José Manuel Nogueira Durán, han firmado un convenio de colaboración donde, entre otras facilidades, la entidad de ahorros aplicará unas condiciones financieras especiales a los comercios asociados, así como líneas de crédito gratuitas para sus clientes mediante la utilización de Tarjetas Comercio y el crédito telefónico CrediAcigu.

Las personas interesadas en financiar los productos adquiridos en los establecimientos asociados a esta organización tendrán a su disposición las condiciones ventajosas de la Tarjeta Comercio y del crédito telefónico CrediAcigu. Ambas modalidades permiten la posibilidad del pago fraccionado sin intereses ni comisiones para el comprador en plazos de hasta 12 meses, aunque también existe la posibilidad de financiar las compras en 36 meses, con condiciones especiales.

Además, Caixanova impulsará y desarrollará aquellas iniciativas de la asociación que tengan como objetivo la promoción de las actividades de sus socios, como estimular la introducción y utilización de las nuevas tecnologías o potenciar acciones de marketing, así como fomentar la creación de empleo o facilitar la rehabilitación y reacondicionamiento de los establecimientos comerciales.

Por otra parte, Caixanova y Acigu han acordado promover la difusión de fórmulas de previsión social, como planes de empleo, planes asociados y planes individuales.

Acigu es una organización que tiene entre sus objetivos prioritarios la promoción de la actividad del pequeño comercio de su ámbito de influencia, dinamizando el tejido productivo del sector servicios. Caixanova, por su parte, como entidad líder en Galicia, busca, desde sus ámbitos financiero y social, apoyar el desarrollo de Galicia y, en este sentido, realiza una importante actividad económica y social que tiene como objetivo prioritario el apoyo a los proyectos e iniciativas que impulsen el crecimiento de los sectores productivos gallegos.