Mércores, 15 de marzo de 2005

Novedosa campaña de ACIGU co gallo do Día do Pai os días 16, 17 e 18 de marzo

            A presidenta da Asociación de Empresarios da Guarda, ACIGU, Carmen García, presentou, onte, a Campaña do Día de Pai, que chega con novidades con respecto ás anteriores campañas promovidas por este colectivo de empresarios para apoiar ao comercio local.

            Segundo explicou a presidenta de ACIGU, a Campaña terá unha duración de tres días, do 16 ao 18 de marzo, ámbolos dous incluídos e consistirá na distribución de 30.000 papeletas entre os establecimentos asociados para que, a súa vez e segundo o seu criterio, as repartan entre os clientes que realizan compras.

            As papeletas van pechadas pois, no seu interior, agachan premios de 5, 10 e 20 euros que os agraciados deberán canxear o luns, día 20, na sé de ACIGU polo correspondente cheque-compra para gastar en calquera dos establecimentos asociados. En total vanse distribuír, en cheques-compra mediante esta modalidade de premio 2.300 euros.

            Esta novedosa campaña, que xurde como proba diante de futuras promocións, estará apoiada por 5.000 folletos que se distribuirán por buceneo ademais da propia papeleta de agasallo.

.

Carmen García, presidenta de ACIGU, reúnese con representantes do Banco Pastor

Carmen García con Francisco Javier Barra e Andrés Martínez

.

            A Presidenta de ACIGU, Carmen García, reuniuse onte, na sé deste colectivo empresarial, cos representantes do Banco Pastor, Andrés Martínez, director da axencia da Guarda, e Francisco Javier Barra Cásedas, Director Rexional.

            Despois dun percorrido polas instalacións da sé social, a presidenta de ACIGU, explicou a Andrés Martínez e a Francisco Javier Barra, o traballo que desenvolve esta asociación, desde a súa fundación en 1990, e como foi evolucionando tanto en números de asociados como en instalacións e servizos, apoiando a súa explicación nun diaporama no que se resume a actividad de ACIGU ao longo deste cáseque dezaseis anos de vida.

            Posteriormente os representantes do Banco Pastor e de ACIGU se reuniron nunha xuntanza de traballo para tratar distintos temas de carácter empresarial e social.

 

Venres, 3 de marzo de 2005

ACIGU expresa o seu apoio ao parque A Guarda-O Rosal

            A Asociación de Empresarios da Guarda, ACIGU, dirixiu un escrito ao director xeral de Vivenda e Solo, Daniel Pino Vicente, para manifestarlle o seu apoio á creación do Polígono Empresarial A Guarda-O Rosal, e pór a disposición da Dirección Xeral as infraestructuras deste colectivo para continuar recollendo solicitudes, enviar comunicados e calesquera outra colaboración que redunde a prol da consecución do mencionado parque.

 

Miércoles, 16 de noviembre de 2005

La sede de ACIGU recibió a los representantes de distintas asociaciones de empresarios estrenándose como Delegación de la Federación Provincial

Presidente de la Federación Galega de Comercio, José María Seijas; de la Asociación de Empresarios de A Guarda, Carmen García, y de la Federación Provincial, Antonio Reguera Repiso

.

            La Asociación de Empresarios de A Guarda, ACIGU, celebró, el pasado lunes, día 14 de noviembre, el primer acto oficial como Delegación de la Federación Provincial de Comercio de Pontevedra, al que asistieron los representantes de las asociaciones de 13 municipios de la provincia, además de los presidentes de la Federación Galega de Comercio, José María Seijas, y de la Federación Provincial de Comercio, Antonio Reguera Repiso.

            Estuvieron en la sede de ACIGU, colectivos de Salvaterra, Tui (Acitui), Baiona (Aceba), Val Miñor, Oia, Tomiño, Gondomar, Porriño, Ábaco, de A Guarda; Mos, Arcade, Redondela y Ponteareas.

            Inauguró el acto, la presidenta de ACIGU, Carmen García, quien señaló que se iniciaba “la línea de actuaciones de interés comercial (comunicación, acercamiento y transparencia), que vamos a trazar entre todos; es decir, de todas las asociaciones que hoy estarán presentes en este acto, invitadas por esta delegación, y el resto de las asociaciones provinciales que por derecho están integradas en la Federación Provincial de Comercio”.

            Apoyándose en una proyección, que también sirvió para dar a conocer el trabajo pormenorizado que realiza ACIGU y la evolución de la Asociacion de Empresarios de A Guarda, Carmen García quiso destacar como objetivo común del asociacionismo empresarial, la unión comercial que se conseguirá siendo una sola voz aunque con matices diferentes.

            “Que llegue cargada de las idea de los diferentes portavoces de nuestras asociaciones, pero recta y contundentemente, que llegue a donde es necesario que nos oigan, y poder conseguir los objetivos que entre todos nos propongamos”.

             A continuación tomaron la palabra los diferentes presidentes que compartían mesa con Carmen García, quienes trataron asuntos de interés general para el colectivo empresarial, y se abrió un turno de intervenciones.

Intervención de la presidenta de ACIGU, que apoyó sus explicaciones en imágenes

Antonio Reguera, presidente de la Federación Provincial de comercio, en un momento de su intervención

Los representantes de las distintas asociaciones de empresarios siguieron con interés las intervenciones de los presidentes de la gallega, provincial y local

Fueron los representantes de los empresarios de 13 municipios los que asistieron a este encuentro empresarial

Al fondo, directivos de ACIGU: Ramón Sabariz Díaz, vocal;Manuel Alberto Magallanes,secretario; Fernando Rodríguez Vicente, tesoorero, y Francisco M. Álvarez Priego, vicepresidente

Mónica, de espaldas, se responsabilizó de la parte técnica en la exposición que hizo Carmen García