portada

instalaciones

situación

servicios

C. Oportunidades Entrevista

Rueiro

Turismo Gastronomía Hemeroteca

ACIGU-2016

 

 

Sábado, 10 de diciembre de 2016  

Jueves, 8 de diciembre de 2016  

Este viernes Acigu y Febam organizan un curso de manipulador de alimentos en A Guarda

Febam y ACIGU CCA ante la demanda generada convocan una acción formativas para conseguir el título de manipulador de alimentos, formación oficial que permite trabajar en todos los procesos que requieran manipulación de alimentos: hostelería, alimentación, pescado, panadería, almacenes, bodegas, etc.

El curso  de Manipulador de Alimentos se realizan el día 9 de diciembre, viernes, en A Guarda, en la sede de Acigu CCA, Calle Nandín Lomba, de 17 a 20 horas.

Esta formación va dirigida a todo el público, habiendo descuentos para grupos y asociados. La matricula se realiza en los teléfonos 674 342 397 – 986 611 743, o en las sedes de la asociación.

 

Mércores, 30 de novembro de 2016  

Campaña do Nadal no Centro Comercial Alberto de A Guarda Acigu C.C.A

El pasado lunes 28 de noviembre se realizó la presentación de la Campaña de Nadal 2016-17; en la cual se informó a los presentes en que consistía esta nueva actividad de Dinamización Comercial de Proximidad.

En esta campaña se realizará un sorteo de un Cheque Regalo valorado en 5.000 € a celebrar el próximo 18 de Enero de 2017. El agraciado con este fantástico premio podrá consumir estos 5.000 € en productos y servicios en establecimientos asociados al Centro Comercial Aberto de A Guarda, y que participen en esta campaña, para ello se repartirán 100.000 participaciones entre los comercios y demás empresas pertenecientes a ACIGU C.C.A que los entregarán entre sus clientes de forma gratuita.

Además contaremos con dos fiestas infantiles en el Patio de  PP. Somascos los días 23 de diciembre y 4 de enero; y contaremos con un servicio de guardería en las instalaciones del Centro Domajó (Frente a PP. Somascos).

Como en años anteriores el parking en los PP.Somascos abrirá sus puertas a mediados de mes de diciembre hasta el 7 de enero.

Recordar a los clientes que realicen sus compras en los comercios de la asociación que tienen 15 minutos gratuitos si llevan un ticket de compra de un establecimiento o una tarjeta de visita o algo que identifique su estancia en algún negocio de servicios pertenecientes al Centro Comercial Aberto (seguros, asesorias, centros médicos, dentistas…)

 

Mércores, 19 de outubro de 2016 

Sorteo de la Campaña Volta ó Cole de ACIGU

Sábado, 15 de outubro de 2016 

Premio para el establecimiento Altamar

El pasado día 13 de octubre, se entregaron los Premios Traxectoria do Comercio Galego 2016 de la Federación Gallega de Comercio, correspondiente a la provincia de Pontevedra, acto que tuvo lugar en la sede social de Afundación en Vigo, donde se otorgaron un total de 22 distinciones a empresas, entidades y personas que destacan por su larga o prestigiosa actividad comercial, o por su trabajo en pro del sector y del asociacionismo comercial.

Entre los galardonados estuvieron Idalina Iglesias González del establecimiento Altamar, de A Guarda, a propuesta de  la Asociación de Empresarios de A Guarda Centro Comercial Aberto ACIGU C.C.A y de la Federación de Empresarios y Comerciantes del Baixo Miño y Provincia de Pontevedra FEBAM Pontevedra.

En este acto se contó con la presencia de Sol María Vázquez Abeal, directora Xeral de Comercio; Jose María Seijas, residente de la Federación Gallega de Comercio, y alcaldes y concejales de diversos concellos de la provincia

 

Mércores, 12 de outubro de 2016 

Altamar de A Guarda será distinguido por la Federación Gallega de Comercio

Mañana, jueves, se entregarán los Premios Traxectoria do Comercio Galego 2016 de la Federación Gallega de Comercio, correspondiente a la provincia de Pontevedra, en una gala que se celebrará en el Auditorio de la sede de Afundación (Policarpo Sanz, 24-26), con la presencia del Conselleiro de Economía, Emprego e Industria,Francisco Conde.

Se otorgarán 22 distinciones a empresas, entidades y personas de la provincia que destacan por su trayectoria comercial o por su trabajo en pro del sector y del asociacionismo comercial, reconociéndose en este acto al establecimiento de A Guarda Altamar, cuya gerente, Idalina Iglesias González recibirá su galardón por toda una vida dedicada al comercio.

Este establecimiento fue propuesto para esta distinción por la Asociación de Empresarios de A Guarda Centro Comercial Aberto ACIGU C.C.A y la Federación de Empresarios y Comerciantes del Baixo Miño y Provincia de Pontevedra FEBAM Pontevedra.

 

Sábado, 27 de agosto de 2016 

ACIGU C.C.A celebró la Feria Extraordinaria de Comercio Local de A Guarda

La Asociación de Empresarios de A Guarda ACIGU C.C.A celebró  el pasado sábado, día 20 de agosto, junto a un grupo de comerciantes la Feria de Oportunidades en A Guarda 2016 con carácter extraordinario.

Desde esta entidad agradecemos a todos los comerciantes que participaron en tal evento, con lo que conlleva participar en este tipo de actividades y por supuesto a la gente en general que pudieron disfrutar de una jornada veraniega, aunque por la tarde hubo que suspenderla antes de lo previsto por el aire que corría en la Alameda.

 

Xoves, 18 de agosto de 2016 

Feria de Oportunidades 2016 el sábado 20, organizada por Acigu

El sábado, día 20 de agosto, Acigu organiza la Feria de Oportunidades 2016 con carácter extraordinaria, aprobada por la Mesa de Comercio Local y la Dirección Xeral de Comercio de la Conselleria de Economía, Emprego e Industria de la  Xunta de Galicia, invitamdo a participar en una reunión que se celebrará hoy, en la sede local a las 20:30 horas, a los comerciantes que deseen participar en la misma.

En este emcuentro se expondrán, entre otros temas, el lugar y horario para gestionar y comunicar a la Dirección Xeral de Comercio, dicho evento.

 

Xoves, 11 de agosto de 2016 

La Asociación de Empresarios de A Guarda ACIGU Centro Comercial Aberto entrega sus pañoletas de las Fiestas del Monte Santa Tegra 2016

            Durante el mes de agosto tenemos el placer de disfrutar de las “Festas do Monte Santa Tegra” en la localidad de A Guarda.

Por ello; como se viene haciendo desde el año 2000 distribuimos nuestras pañoletas, siendo este año el color elegido el “Rojo” con las letras en blanco, haciendo un guiño a los colores de la bandera de A Guarda.

            Las pañoletas ya han sido repartidas entre nuestros Asociados y puestas a disposición del público en nuestra oficina de turismo situada en el Puerto de A Guarda y en el parking del Patio de Los Somascos.

Para ello hemos contado con la colaboración de la Federación de Empresarios y Comerciantes do Baixo Miño y Provincia de Pontevedra (FEBAM Pontevedra), de la Federación Gallega de Comercio y de la Consellería de Economía Emprego e Industria de la Xunta de Galicia a través de la Dirección Xeral de Comercio.

            Recordarles también que en nuestra oficina turístico-comercial del puerto de A Guarda; ya han pasado más de 430.000 visitas recibidas en los más de 19 años que llevamos instalando en zona de competencia de Puertos de Galicia; a los que hay que agradecer su colaboración.

Desde esta oficina hemos ofrecido servicios de restauración,  hostelería y comercio de nuestros asociados; facilitado la información correspondiente de ubicación y contacto.

Desde nuestro servicio de Parking situado en el patio de los PP. Somascos, en pleno centro de A Guarda que tiene un horario ininterrumpido de 9:00 a 21:00 de lunes a viernes y de 9:00 a 14:30 los sábados; facilitamos las compras de nuestros visitantes; así como poder realizar gestiones bancarias y de otra índole.

 

Martes, 12 de xullo de 2016

Dos nuevos cursos para la obtención del certificado de manipulador de alimentos en A Guarda y Tui

Febam y ACIGU CCA convocan sendos cursos para conseguir el título de manipulador de alimentos, formación oficial que permite trabajar en todos los procesos que requieran manipulación de alimentos: hostelería, alimentación, pescado, panadería y almacenes.

Los cursos se realizan el día 15 de julio, en la sede de Febam, en Tui, mientras que en A Guarda será el jueves, día 14, en la sede de Acigu CCA, en anbos casos de 17 a 20 horas.

Esta formación va dirigida a todo el público, habiendo descuentos para grupos y asociados. La inscripción se realizará en los teléfonos 674 342 397 - 986 605 084 – 986 611 743, o en las sedes de ACIGU CCA y FEBAM.

 

Venres, 10 de xuño de 2016

Feria de Oportunidades de Acigu

La Asociación de Empresarios de A Guarda ACIGU C.C.A celebrará el sábado, 11 de junio, junto a un grupo de comerciantes la Feria de Oportunidades en A Guarda 2016, haciendo coincidir con un degustación gratuita de la Rosca de Yema Guardesa en los propios stands de los comerciantes.

El evento al cual os animamos a que participéis tendrá lugar durante todo el día en las calles Joaquín Alonso (Praza Nova) y Vicente Sobrino.

            Este evento esta autorizado por la Dirección Xeral de Comercio de la Consellería de Economía Emprego e Industria y por la Mesa de Comercio Local.

 

Mércores, 8 de xuño de 2016

ACIGU y FEBAN convocan dos cursos de manipulador de alimentos en junio

Febam y ACIGU CCA, ante la demanda generada por la campaña estival, convocan dos cursos para conseguir el título de manipulador de alimentos, formación oficial que permite trabajar en todos los procesos que requieran manipulación de alimentos, como hostelería, alimentación, pescado, panadería y almacenes.

Los cursos de Manipulador de Alimentos se realizan el día 10 de junio, viernes, en Tui, sede de Febam, y en A Guarda, en la sede de Acigu CCA, el martes 14, en ambos casos de 17 a 20 horas. Esta formación va dirigida a todo el público, habiendo descuentos para grupos y asociados. La matricula se realiza en los teléfonos 674 342 397 - 986 605 084 – 986 611 743, o en las sedes de ACIGU CCA y FEBAM.

 

Venres, 3 de xuño de 2016

La Feria de Oportunidades que se iba celebrar este sábado se traslada al día 11

Por motivos ajenos a la organización, la Feria de Oportunidades que se iba a celebrar el sábado, día 4 de junio, queda pospuesta una semana, celebrándose el día 11 de junio.

El evento seguirá siendo en el mismo lugar durante todo el día: las calles Joaquín Alonso (Praza Nova) y Vicente Sobrino.

 

Sábado, 28 de maio de 2016

El día 4 de junio junto se celebrará la Feria de Oportunidades en A Guarda 2016

La Asociación de Empresarios de A Guarda ACIGU C.C.A celebrará el sábado día 4 de junio junto a un grupo de comerciantes la Feria de Oportunidades en A Guarda 2016, haciendo coincidir con un degustación gratuita de la roca de Yema Guardesa.

El evento tendrá lugar durante todo el día en las calles Joaquín Alonso (Praza Nova) y Vicente Sobrino.

            Este evento esta autorizado por la Dirección Xeral de Comercio de la Consellería de Economía Emprego e Industria y por la Mesa de Comercio Local,

 

Venres, 27 de mayo de 2016

Taller Teórico- Práctico de selección y evaluación de EPIS organizado por ACIGU

El próximo día 8 de junio en la instalaciones de ACIGU C.C.A se realizará un Taller Teórico- Práctico de SELECCIÓN Y EVALUACIÓN DE EPIS.

Estos talleres son financiados por la Fundación para la Prevención de Riesgos Laborales en colaboración con la CEP y ACIGU C.C.A. Son de carácter gratuito y dirigido a trabajadores y autónomos. Plazas Limitadas.

Para más información y ficha de programación e inscripción enviar un correo a acigucca@gmailcom.

 

 

Jueves, 19 de mayo de 2016

El 4 de junio ACIGU organiza la Feria de Oportunidades convocando a los comerciantes a una reunión

El próximo día 4 de junio se celebrará la Feria de Oportunidades 2016 aprobada por la Mesa de Comercio local de A Guarda, y para tratar sobre ella, ACIGU CCA convoca a los comerciantes, asociados o no, a una reunión que tendrá lugar hoy, jueves, e la Sede local, a las 20:30 horas.

En este encuentro con los comerciantes se expondrá el lugar y horario de celebración, entre otros temas a tratar; para gestionar y comunicar a la Dirección Xeral de Comercio de la Conselleria de Economía Emprego e Industria, esta celebración.

 

Sábado, 30 de abril de 2016

Campaña Día de la Madre de ACIGU CCA

ACIGU CCA celebra el Día de la Madre con una nueva campaña de Dinamización Comercial, que se inició co nel reparto de cartelería y  boletos numerados para un sorteo que se celebrará a finales de maio, cuyos números agraciados se podrán canjear por tarjetas regalo de 30, 20 y 10 euros.

 

Martes, 15 de marzo de 2016 

Acigu y Febam convocan dos cursos de manipulador de alimentos

Febam y ACIGU CCA programan sendos cursos de manipulador de alimentos, formación oficial que permite trabajar en hostelería, pescado, supermercados y el sector relativo a empresas alimentarias. Tendrán lugar el día 18, viernes, en A Guarda, en la sede de Acigu CCA de 17 a 20 horas, y el martes, día 22, en Tui, en la sede de Febam, también  de 17 a 20 horas. Esta formación va dirigida a todo el público, con descuentos para grupos y asociados. La matrícula se realiza en los teléfonos 674 342 397 - 986 605 084 – 986 611 743, o en las sedes de ACIGU CCA y FEBAM.

 

Números premiados en la Campaña de San Valentín de ACIGU

         La Asociación de empresarios de A Guarda, ACIGU C.C.A., informa que el viernes, día 11de Marzo, tuvo lugar el sorteo de los premios de la Campaña día de San Valentín en la sede de la misma Entidad.

            Nuestros asociados tienen la oportunidad de premiar la fidelidad de sus clientes con motivo de esta nueva Campaña de promoción, con vales compra de  30 €, 20 € y 10 € para consumir en cualquier establecimiento y empresa asociada.

            Los números premiados fueron los siguientes:

Nº Premiado

Importe   

35615

30 €

31423

20 €

23151

20 €

30801

10 €

30601

10 €

24215

10 €

 

Campaña del Día del Padre de Acigu CCA

Para celebrar el Día del Padre ACIGU C.C.A realizará una nueva actuación de Dinamización Comercial, repartiendo cartelería y  boletos numerados para un sorteo que se celebrará a finales de este mes, con premios serán canjeados por tarjetas regalo de 30 €, 20 € y 10 €.

 

Mércores, 20 de xaneiro de 2016 

ACIGU informa das subvencións para a mellora da imaxe,modernización,establecemento de novas fórmulas e medios de comercializacion no sector comerciante retallista

Código de Procedemento: IN201H

FINALIDADE: Estas axudas teñen por obxectivo a concesión de subvencións para a mellora da imaxe, modernización, establecemento de novas fórmulas e medios de comercialización no sector retallista e artesanal galego. Subvencións a fondo perdido en réxime de concorrencia competitiva suxeitas ao réxime de mínimis.

BENEFICIARIOS:

Persoas físicas ou xuridicas, públicas ou privadas, comunidades de bens ou calquera outro tipo de unidade económica ou patrimonio separado sen personalidade xurídica, legalmente consitutida que en todo caso cumprirán ademaís estes requisitos:

1.- Que desenvolvan a súa actividade comercial en Galicia e, así mesmo, o seu domicilio social e fiscal radique na comunidade autónoma de Galicia.

2.-Que tendo a condición de peme, empreguen menos de dez traballadores e non teñan a consideración de graan establecemento comercial

3.- Que estén dados de alta nalgunha das epígrafes do IAE que se relacionan no Anexo II e que esta constitúa a actividade principal do solicitante.

REQUISITOS PRINCIPAIS DO PROXECTO

As actuacións subvencionables teñen que ser realizadas e efectivamente pagadas dende o 1 de Xaneiro do 2016 ata a data límite de xustificación 10 de outobro do 2016.

INVERSIÓNS E/OU GASTOS COMPUTABLES

A) Acondicionamiento de local comercial sempre que a superficie resultante non supere os 150 metros cadrados. Esta actuación será subvencionable únicamente na superficie comercial adicada a venta. A limitación dos 150 metros cadrados non será de aplicación para actividades do epígrafe do IAE 653.1

B) Medidas orientadas á mellora da imaxe exterior e adquisición de moblase e equipamento adicado ao desenvolvemento da actividade comercial e para uso exclusivo na superficie de venta.

En ningún dos casos o custo d adquisición dos gastos subvencionables poderá ser superior ao valor do mercado e nunca se considerarán subvencionabls os impostos indirectos cando sexan susceptibles de recuperación ou compensación nin os imposots persoais sobre aa renda. Asimesmo non serán subvencionables: Ordendores, Bolsas, Etiquetas e Caxias convencionais, impresoras, televisores, sistemas de alarma ou similares, impostos recuperables o repercutibles polo beneficiario.

CONTÍA DAS AXUDAS:

LIÑA 1:

Acondicionamento de locais comerciais: Investimento máximo subvencionable: 10.000 Euros IVE Excluido, e a porcentaxe de subvención 40%.

               Medidas mellora da imaxe exterior, moblase e equipamento: Investimento máximo subvencionable: 5.000 Euros IVE Excluido e a porcentaxe de Subvención 40%.

LIÑA 3:

Ferramentas e Programas Informáticos: Investimento máximo subvencionable 4.000 Euros IVE Excluido, e a porcentaxe de subvención 50%

Implantación sistemas de empaquetado e etiquetaxe: Investimento máximo subvencionable 5.000 Euros IVE Excluido, e a porcentaxe de subvención 50%

Novos Sistemas de comercialización combinen ONLINE e OFFline e implantación e actualización páxina WEB. Investimento máximo subvencionable 6.000 Euros IVE Excluido, e a porcentaxe de subvención 50%.

Páxinas WEB Comerciais: Investimento Máximo subvencionable 1.000 Euros IVE Excluido e a porcentaxe de subvención 50%.

Novos Sistemas de Comercialización e Información que implique o uso das redes sociais para a vendaa: Investimento máximo subvencionable 8.000 Euros IVE excluido e a porcentaxe de subvención  50%.

O INVESTIMENTO MÁXIMO SUBVENCIONABLE POR BENEFICIARIO SERÁ PARA OS COMERCIANTES RETALLISTAS DE 39.000 EUROS IVE EXCLUIDO.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: Dende 18 de xaneiro ao 18 febreiro de 2016.

Información e Tramitación en DIRECCIÓN XERAL DE COMERCIO. Para unha mayor información están disponibles os seguintes teléfonos: 981 545 525; 981 545 507 Así como o enderezo de correo electrónico: cei.dxc.axudas@xunta.es/ e a páxina web: http://economiaeindustria.xunta.es

 

Acigu anuncia as subvencións para fomentar a remuda comercial, en réxime de concorrencia non competitiva

Código de Procedemento: IN216A

FINALIDADE:

Facilitar a remuda comercial dos pequenos comerciantes individuais autónomos que transmitan o seu negocio a un terceiro, asegurando a súa continuidade e fomentando a rexeneración do tecido comercial. Axudas económicas aos transmisores e aos adquirentes do negocio comercial.

BENEFICIARIOS:

Comerciantes retallistas que teñan capacidade legal para exercer o comercio e se dediquen a el de xeito habitual, de acordo coa definición establecida no artigo 1 do Código de comercio, que cumpran os seguintes requisitos

1.- Que desenvolvan a súa actividade comercial en Galicia e, así mesmo, o seu domicilio social e fiscal radique na dita comunidade autónoma.

2.-Ter unha idade mínima de 64 anos feitos na data en que se presenta a solicitude.

3.-Exercer, como titular do comercio, unha ou varias das actividades comerciais relacionadas no anexo II, de forma ininterrompida durante os últimos 10 anos. Considérase cumprido este requisito polo comerciante que sucedese ou substituíse no exercicio da actividade comercial que viña desenvolvendo o seu cónxuxe, tras o falecemento deste ou tras o abandono deste de toda actividade comercial, antes da entrada en vigor desta orde, sempre que entre ambos sumen os dez anos esixidos. *No caso de que a persoa solicitante estea dada de alta en dúas ou máis epígrafes do IAE, será considerada beneficiaria sempre que a actividade principal estea incluída dentro das agrupacións citadas (enténdese por principal a que resulte de conxugar os elementos de facturación e superficie de venda destinada á actividade, que deberá acreditarse, se é o caso, coa presentación da declaración da renda do último exercicio)

4.-Estar dado de alta no réxime de traballadores autónomos da Seguridade Social nos dez últimos anos de forma ininterrompida e ter cotizado á Seguridade Social un período previo tal que lle permita completar o período de carencia esixido para causar dereito á pensión de xubilación, polo menos ao chegar á idade ordinaria de xubilación.

5.-Designar a persoa física continuadora da actividade, con capacidade legal para exercer o comercio. Tamén se considerarán beneficiarias as persoas designadas polo solicitante para a remuda comercial, con capacidade legal para exerceren o comercio, e quedarán vinculadas ambas as dúas persoas para a concesión da subvención. *En ningún caso pode un cónxuxe ser adquirente do outro cónxuxe que transmite a actividade comercial, nin aqueles nos que concorra algunha das circunstancias previstas no artigo 10 da Lei 9/2007,do 13 de xuño de subvencións de Galicia.

CONTÍA DAS AXUDAS

1.-Os transmisores que teñan a idade ordinaria para causar a pensión de xubilación percibirán un pagamento único, con independencia do número de establecementos comerciais que posúan e a variedade de actividades comerciais que se viñeran desenvolvendo, que se fixa na cantidade de 800 €.

2.-Os transmisores que  non teñan acadada a idade ordinaria de xubilación (tendo en todo caso os 64 anos cumpridos) percibirán un pagamento único, con independencia do número de establecementos comerciais que posúan e a variedade de actividades comerciais que se viñeran desenvolvendo, a razón de 800 € mensuais ata o último mes en que cumpran a idade ordinaria de xubilación legalmente establecida, contados desde o mes seguinte á resolución de concesión.

3.-Os adquirentes do negocio comercial percibirán un pagamento único de 2.000 €, con independencia do número de establecementos que adquiran. Durante o período de percepción das axudas reguladas nesta orde, os transmisores beneficiarios quedarán coa obriga de cotizar no correspondente réxime da Seguridade Social, no caso de que deba seguir cotizando para cubrir o período mínimo de cotización establecido, e deberán ser as propias persoas beneficiarias as que fagan o pagamento das ditas cotas de cotización á Seguridade Social e a subscrición, de ser o caso, do correspondente convenio, ou da documentación acreditativa de causar baixa no réxime de autónomos, se non se subscribe. As persoas solicitantes ou beneficiarias deberán comunicar, o antes posible, toda variación no referente á súa situación respecto á Seguridade Social que se produza e, en todo caso, nun prazo non superior aos 10 días seguintes ao da recepción da documentación acreditativa de tales circunstancias.Así mesmo, no caso de falecemento dalgún solicitante ou beneficiario, este feito deberá ser comunicado polos seus herdeiros inmediatamente, xuntando a correspondente certificación de defunción.

O prazo de presentación de solicitudes será ata o  31 DE AGOSTO DO 2016

Información e Tramitación en DIRECCIÓN XERAL DE COMERCIO. https://sede.xunta.es; http://economiaeindustria.xunta.es; 981 545 915